Creeed, încă nu sunt sigură, că trăiesc o viață amestecată, tăiată-n două nu drept, pe mijloc, ci curbat, strâmb, anapoda (iubesc puține cuvinte, „anapoda” e unul din ele), în care-mi aud pașii pe coridoare de spital și mă uit la mozaicul amărât de pe jos și port pe umeri apăsarea, și-n care mă trezesc zicând vorbe frumoase ce-mbracă idei mărețe, ce bucură oameni deștepți și frumoși, oameni ce-mi scriu a doua zi să mă-ntrebe cum am ajuns acasă, pe unde sunt și cum mă simt, și-i ciudat că oamenii trec granița asta dintre viețile mele infinit mai ușor decât mine însămi, stăpânul suprem al barierei.

Trăiesc o bucată de viață magnifică. Mă desfac și reclădesc iar, a nu mai știu câta oară, mi-s dragi oamenii aproape visceral și-am ajuns să le vorbesc cu stomacul, nu cu mintea, am ajuns să mă deschid (nu să mă vărs) în fața oricărei priviri iscoditoare și nu mă mai doare neam că unele aleg să nu rămână.

Trăiesc o bucată de viață magnifică (mă-ndrăgostesc de emoții).

~ de downtownjesus pe 12 Octombrie 2017.

Lasă un răspuns

 
