O cheamă frumos, lejer, liber. O cheamă general-valabil, nume d-ăla frumos în orice limbă. O cheamă cum trebuie, și băieților le pare rău c-am aflat. Băieții sunt minunați, nu-mi sunt de ajuns.

M-ai sărutat pe obraz, lung, obișnuit, mi-ai zâmbit a secret, mi-ai șoptit în ureche „Ești bine?”, ușor amărât, ai râs blând, „Ești bine. Dacă zic eu că ești, ești bine.”, m-ai lăsat să mă lipesc de tine, și să-mi cuibăresc palma pe obrazul tău cald, și-ai zâmbit larg și vesel, și speranța mea, senzația mea, percepția mea… Tu numai pentru mine ești așa. Te-ai rușinat mereu când ți-am spus, cât de frumos, blând și cald, și vesel obosit, și luminos, și minunat ești, și-o fi fiindcă ești așa numa’ pentru mine. Și poate știi, cumva, și d-aia m-ai sărutat așa atunci.

Ți-am zis, atunci, că-mi vine să mă duc la ea și să-i spun să mi te lase mie, că io am mai multă nevoie de tine și ea poate găsi oricând pe cineva ca tine. Am mințit urât, urât de tot, nu poate găsi pe cineva ca tine.

Mi-e teamă că n-o să mai dorm niciodată așa cum am dormit cu tine. Mi-e teamă că n-o să mai dorm niciodată.

~ de downtownjesus pe 8 Septembrie 2017.

Lasă un răspuns

 
