Dragule, sunt o poveste. Stau pe restul meu de balcon, în chiloți și-n maieul tăiat cu Metallica, Garage Inc. o rămas singurul album de care mi-e încă drag, și nu-s slabă, nici frumoasă, nici măcar deșteaptă, îs banală la suprafață, și urâțică, și vorbesc dezlânat când beau mult, și fac glume bune când îs obosită, da’ ascult Solstafir când las ploaia furioasă să mă spele prin fereastră, să mă curețe, și certe, și pedepsească, și-ți fumez resturile de tutun, de filtre și de foițe, și-ncepe să mă doară absența ta roșietică, de vară moartă înainte de vreme, de toamnă grăbită și răutăcioasă, de iarnă rămasă fără dureri. Mi-e dor de ușurința ta ca de apă rece în miez de zi de vară, și nu știu cum s-o domolesc altfel decât stând în geam când plouă furios, arzând tutun și lumânări vechi și-așteptând răcoarea curată de mâine. Sunt o poveste, dragule, și-aștept cuminte să mă citească cineva așa cum trebuie citite toate poveștile. Cu frică, cu dor și cu poftă.

~ de downtownjesus pe 3 Septembrie 2017.

Lasă un răspuns

 
