Stau într-un bar, noaptea, 02:33. Barul vieții mele, de când am intrat în el prima dată. N-am mai intrat niciodată așa într-un loc. Nu m-am mai adunat niciodată așa într-un loc. Cu marjă de eroare, loc ca ăsta n-am să mai găsesc niciodată loc ca ăsta.

Stau într-un bar, pe terasă. Bărbați m-au avut un timp, bărbați m-au lăsat. Bărbați m-au vrut, viața curată a tuturor. În barul ăsta am lăsat cărți și-am adus prieteni. Barul ăsta are, pentru mine, un an și-un pic. Și-ncă un pic înainte.

Uneori uit ce fel de muzică ajunge în barul ăsta. Păcat mie.

Nu știu dacă pot trăi departe de barul ăsta. Fizic, intestinal, adânc, nu cred că pot, deci nu.

Aerul rece din barul ăsta mă-mpletește în fuioare blânde de nădejde, și mi-a plăcut dintotdeauna cuvântul ăsta.

Îmi place să-nchid barul ăsta. Să spăl paharele, să sting luminile, să zdrăngăn cheile. Să-l închei o noapte.

Iubesc barul ăsta ca pe-un om înviat din morți.

~ de downtownjesus pe 14 August 2017.

Lasă un răspuns

 
