Mă duc. La șase fără sunt în tren. Ajung la celălalt capăt al țării. Să văd underground-ul în forma lui cea mai pură. Să văd tot ce n-am văzut pân-acuma și să fac un pic din ce n-am făcut pân-acuma.

Aseară cred c-am băut cu patronul Zeppelinului. Nici nu m-a plăcut, nici nu m-a urât; nu-nțelesesem ideea.

Mă duc să mi te spăl din creier. Să te vreau tâmpește, cum vreau de fiecare dată când vreau oameni. Să mă plimb pe jumătate moartă printre cei mai frumoși oameni de pe pământ și să-mi șoptesc amar că n-are nici unu’ mâini ca ale tale.

Nu vreau nici un sortiment de relație. Am impresia că-ți petreci timpul vânând schițe de pretenții de relație, în loc să ți-l petreci, simplu, cu mine. Hai zâmbește.

~ de downtownjesus pe 2 August 2017.

Lasă un răspuns

 
