Mi-e dor. Abia o zi.

Mi-e rușine, într-un fel. Că-s așa. Că nu găsesc nimic nepotrivit în tine, deși ar trebui să fie, dacă tot stai cu mine în felul ăsta.

Da’ toate-s bune și întregi, și din tine parcă mă trag și eu.

Când îți arde pieptul pe spatele meu, în dimineți prea fragede pentru anii noștri.

Cine ne-a-nvățat că suntem bătrâni a trăit prost, noi coasem pe-nserat machete de avioane și de corăbii și-ncă ne uităm la John Oliver la trei noaptea.

Deși ailaltă lume trăiește tare, tare prost. Păcat de ea, era frumoasă și-acu trebuie arsă.

~ de downtownjesus pe 18 Aprilie 2017.

Lasă un răspuns

 
