Eu nu mai mor, da’ nici nu mai trăiesc. Încet-încet, cu tine, mă-ndepărtez, puţin şi sigur, de moarte, şi m-apropii, la fel de puţin şi de sigur, de nepăsare. Cu tine mă-nvăţ, aievea, să nu-mi pese. Să nu cer, să nu mă plâng, să nu mă-nmoi. Să te beau. Pe tine, trebuie să ştii, oricât de târziu ar fi, pe tine te-am băut disperat, ca pe pelin, pahar după pahar, doar ca să te uit. Am băut ca să te uit, am dormit ca să nu te visez, m-am trezit ca să te-amân. Durerea asta, aproape că-i nouă.

~ de downtownjesus pe 5 Martie 2017.

Lasă un răspuns

 
