Mnu pot să dorm. E ciudat, și urât tare. Nu pot să dorm și-mi dau seama, încet-încet, că nu-i nimeni în toată lumea asta mare care să vrea să stea de vorbă cu mine pân-adorm. Or fi câțiva care-ar face lucruri mari, ori mici, da’ nici unul asta. E un soi de singurătate cu totul nouă. Eu nu știu multe lucruri, da’ n-am prețuit niciodată somnul și-am stat mereu, sper, cu ăia care aveau gânduri sau greutăți în noapte. Cu mine n-ar sta nimeni. E trei, am și băut, am și fumat, am și plâns, nu mai știu ce să mai fac. O să mă prăbușesc mâine, o să mă ridic iar, aia e.

~ de downtownjesus pe 25 Ianuarie 2017.

Lasă un răspuns

 
