Tricoul ăsta miroase a tine, şi mă gândesc acum, târziu, după câteva gânduri gri şi câteva zbuciumări mici, c-am avut întotdeauna slăbiciune pentru tricouri şi că mi-ai împlinit-o lejer şi simplu, cum împlineşti tu lucrurile din jur, dându-mi mereu tricouri largi şi curate în care să mă-ngrop lângă tine, dându-mi unul dintre ele acasă, ăl mai larg şi ăl mai lung, care m-acoperă fix atât cât trebuie, tricoul ăsta miroase acum a tine, a miez de tine, a tine din miez de noapte, din cameră largă cu ferestre mari, când mă ţii minte şi mă cauţi prin pat cu tot trupul, când îţi aud zâmbetul de regăsire prin întuneric, când oftezi cuminte după ce m-ai găsit, adunat şi strâns, tricoul ăsta miroase a tine de dimineaţă, când te trezeşti zâmbind după prima mângâiere de “mă duc”, care mereu vrea să fie prima şi ultima, pe care n-o laşi niciodată să fie ultima, când zâmbeşti ştiindu-mă, când îţi aminteşti pe jumătate adormit că plec, când te-nfăşori în jurul meu şi mă tragi înapoi în pat, când agăţ de sârmă scântei pe care nu le mai credeam vii şi când închid uşa zâmbind în urma mea, în somnul tău, în zilele noastre calde.

Bă, dă-mă dracu’, gândesc prea mult. Gândesc mult, mi-e frică de multe lucruri, mi-e lene de multe lucruri. Sunt înceată, leneşă, ruşinoasă, cam degeaba. Sunt tăcută, de fapt, şi fricoasă, de fapt, şi singuratică, de fapt. Şi mi-e bine tare lângă tine.

~ de downtownjesus pe 22 Ianuarie 2017.

Lasă un răspuns

 
