Bă, mi-e teamă că ne domesticim.

Înveți să tragi perdelele și să muți tigrul, înveți adresa și blocul, ce bere beau și ce muzică ascult azi. În diminețile astea din urmă, aproape nesimțit de lungi și de moi, negrăbite de munci sau de calendar, în care împrăștiem pe jos jucării Kinder și-n care mă săruți deodată, mirat că știu atâtea prostii, diminețile în care pleci abia când mă vezi râzând și vorbind moldovenește, și în nopțile în care chiar dormim și-n care mi se odihnește mâna, din când în când, chiar peste inima ta, mi-e teamă că te plictisești încet-încet, că-ncepe să se-nvârtă în jurul nostru lanț subțire de obișnuințe și nu știu să-l întrerup altfel decât prin distanță. Fie-ți dor.

~ de downtownjesus pe 4 Ianuarie 2017.

Lasă un răspuns

 
