Să-ţi fie dor de dor – multe păcate poate rodi soiul ăsta de dor.

 

Şedeam şi beam tristă un pahar de vin uitat pe scaun cu multe ore înainte, şedeam tristă pe marginea patului şi mă hotăram, aproape fără mine, că-i vremea să plec, că mie mi-e prea dor şi ţie mai deloc şi iată, sfârşită e egalitatea noastră mândră şi nimica nu mai rămâne de făcut când mie mi-e şi ţie nu, dormeai aproape vesel şi mă vedeam plecând iar, zile şi luni – mai mult n-am să fiu niciodată în stare, m-am întins tristă şi hotărâtă la marginea ta şi m-am trezit cu tine înfăşurat în jurul meu pe toate părţile, de parc-ai fi simţit, cumva, în toiul nopţii, izul amar al plecării mele, ai râs când te-am întrebat dacă vrei să mă mai vezi, parc-ai agăţat şi-un “da” adânc de râsul tău, frumos râs mai ai tu, aproape la fel de frumos ca un zmeu, şi dimineaţă n-ai mai dormit, nu ştiu de ce, mi-ai tot ieşit în cale, din ce în ce mai îmbrăcat şi mai zâmbitor, m-ai tot adunat de pe coridoare şi topit în braţe, de parcă-ţi aminteai hotărârea grea din toiul nopţii, încerc să-ţi las timp şi aer, încerc să stau destul de departe cât să vrei să vii, ai venit aseară, deşi eram convinsă că n-o să, te-ai îmbătat şi nu-ţi aminteşti nici măcar cutremurul, îmi pare rău că nu, momentul cutremurului a fost nesimţit şi maiestuos în egală măsură, scena aia ar trebui s-apară într-un film.

 

~ de downtownjesus pe 28 Decembrie 2016.

Lasă un răspuns

 
