Mă obişnuisem, şi m-au surprins. Toţi.

Un “Ederlezi” în public, împărţit în tăcere verde cu cea mai frumoasă fată din lume.

Nopţile scurte din care adun momente şi în care amestec luni, nu mai ştiu ce s-a întâmplat când şi pe cine am cunoscut când, dar azi-dimineaţă ne uitam la “Nights on Earth”şi mi s-a părut că ştiu din altă parte.

Nopţile scurte, fumate în frig curat, cuvintele mele dragi şi prea folosite, şi cântecele tale, mai tari decât descântecele obişnuite, mai tari decât vechile limbi ale pământului, mai tari decât zeităţile uitate ale deşertului. Cântecele tale, cântecele mele, mi-e frică să mai scriu despre tine.

~ de downtownjesus pe 4 Decembrie 2016.

Lasă un răspuns

 
