Vine sau nu vine? Viața mea de azi șade-n întrebarea asta. Toată azi, numai azi. Am obosit și nu, fiindcă-s emoționată, înfrigurată și neliniștită. Mi-e somn. Totul e somn. Tăcere și somn.  Nu știu de ce nu dorm. Ne-am cumințit cu Cards Against Humanity și eu tot nu plec, nu știu de ce. Zac în gol, oamenii trec pe lângă mine și se duc la baie, pfoai, cât am obosit. Mai bine m-angajez aci. Și-așa șed degeaba și-n plus, și-așa mi-i somn tot timpul, și-așa-s așa. Apăi nu? – capăt de șir de gând.

~ de downtownjesus pe 6 Noiembrie 2016.

Lasă un răspuns

 
