Am reuşit mândra performanţă de-a face cel mai bun om de pe pământ să-mi scrie, de departe, că nu-i vine să se-ntoarcă la mine. C-aci nu-l aşteaptă nimic bun, cu-atât mai puţin frumos, şi că n-are de ce pleca de-acolo.

 

Bravo mie, glorie eternă.

 

E un pic amuzant că mi-am pus singură cuţitul la gât. E un pic amuzant că te-ai hotărât să-l înfigi tocmai când mă hotărâsem să mi-l dau jos. Ar fi un pic amuzant, dacă n-ar fi perfect explicat.

 

Cum n-am crezut niciodată de-a binelea că-s bună pentru tine, dar începusem să cred aseară, cum n-am crezut niciodată că poţi lucra la potrivire, dar începusem să cred aseară, cum te-ai hotărât tu tocmai aseară, sau azi-dimineaţă, că nu vrei să te-apuci de-aşa ceva. Cum mi-am dat seama abia aseară că eşti perfect capabil să pui capăt unei împletituri care te strânge, sugrumă ori răneşte, şi cum tocmai aseară te-ai hotărât că-i împletitura mea.

 

Orişicum, tot zic, singurătatea e starea mea naturală. Înc-o dată beau ţuică şi-ascult Goran Bregović, înc-o dată râşnesc cafea şi-nghit noduri, înc-o dată cumpăr cărţi rău prevestitoare şi-nc-o dată mi le zidesc aproape, cât să nu văd lumina zilei. Îmi dorm cuminte amarul sub plapumă, aştept cuminte iertarea iernii. Mai mult n-am.

 

~ de downtownjesus pe 23 Octombrie 2016.

Lasă un răspuns

 
