Noaptea târziu bat drumul până la tine, te spun tuturor, mă uit la copiii tineri și împrăștiați încă neieșiți din vacanță și tot ce-mi amintesc din vârsta asta a lor e o linie neagră și dreaptă din care n-am simțit niciodată nevoia să ies, linia neagră și milioanele de scântei colorate care se răzvrăteau sub negrul nostru dintotdeauna, mai mult decât curcubeu și mai mult decât poiană înflorită, în noi toți se răsfrângeau toate nuanțele lumii și-am uitat cel puțin jumate din ele de-atunci, în tine zace bucata aia din mine mărunțită sub obligații și-apăsări, negrul tău îl reînvie pe al meu în fiecare zi și-n fiecare noapte, străbat jumătate din București ca să-mi reînnod miezul și-n tot timpul ăsta ruși cuminți și rebeli îmi descântă renașterea, și vin la tine ca-ntr-un cuib, și-n ochii tăi negri nu-i nici minciună, nici termen de valabilitate, și mă bucur și mă sperii în egală măsură, și tot vin.

~ de downtownjesus pe 5 Septembrie 2016.

Lasă un răspuns

 
