Am bolit, am stat, am aproape plâns, de mai multe ori. M-am strecurat prin lume nevăzută, am băut limonadă lângă motocicleta lui, încercând din răsputeri să nu-mi golesc intestinele, să nu renunţ la tot, azi, să nu strig după ajutor. Nici un ajutor.

Văd un film lung, în care Elisabeta Tudor, habar n-am care Elisabetă a fost şi asta, e jucată foarte frumos de-o actriţă cumva urâtă şi cumva minunată. Se trădează unii pe alţii şi nu cred nimic. Ea ţine la onoare şi la coroană mai mult decât la oameni. Vânează căprioare şi dresează şoimi. Chiar aşa, mai bine de noi, că suntem oameni simpli şi n-avem nica de hotărât.

El s-a dus singur în Vamă. El poate. Eu n-am putut niciodată aşa lucru mare, dar el poate. Mi-e prieten, sau aş vrea, cel puţin, să-mi fie. Nu ştiu încă cum ne-om descurca. Nu l-am mai văzut de-atunci şi nu ştiu dacă ce-ar fi dacă mi-aş mai trece degetele prin părul lui, cu sensul de-acum. Care-i acela de-atunci, numa’ că io am fost proastă şi n-am vrut să recunosc că trebuie, de fapt, să trăiesc aşa.

Muncind până la două, cu salariu de bugetar, orbecăind pe coridoare de spital, încercând, încercând, încercând. Bând bere până târziu, până la cădere, în mijloc de noapte, sub viţă de vie, cu oameni frumoşi. Uşor. Citind câte ceva, învăţând câte ceva. Într-o bună zi, om merge la Neagu şi-om vorbi şi-om râde şi-om asculta muzici până la răsărit. Şi după.

Răsărim.

Revenim.

Reverim.

~ de downtownjesus pe 22 Iulie 2016.

Lasă un răspuns

 
