V-anunţ tare şi clar că mi-i ruşine cu majoritatea medicilor care-apar la televizor ca să vă-nveţe cum să trăiţi. În afară de profu’ meu de infecţioase, care-apare oricum foarte rar. Da’ mi-i ruşine cu majoritatea, rog să nu-i luaţi în seamă. Nu luaţi în seamă titlurile de profesor, puţini dintre ei le merită, vi-i numărăm pe degete.

La emisiunea ‘ceea a lu’ Liviu Mihaiu, oribilă personalitate, da’ trecem peste, îi un profesor de pneumologie. Insist, nu-l luaţi în seamă. N-o luaţi în seamă nici pe doamna de la “Mame pentru mame”, că nici ea n-are ce căuta acolo. Vai de zilele noastre.

Iară eu, mă, mă expun la radiaţii.

E obligat măăă, e obligat să trateze şi fumători. Dragul de el. Şi alcoolici, şi vagabonzi, şi d-ăia infectaţi cu HIV. Ew, da. Oribilă meserie. Nici nu ştiu de ce ne-am apucat de ea.

Eu am o problemă de filologie. Zău. Ce-nseamnă, băi, “loc public”? Fiindcă zilele trecute mă uitam într-o doară la Andrei, cum şterge mesele din Boogie la ora 16:30, în zi oarecare de miercuri, şi mă gândii, dintr-odată, că barul lui Andrei nu-i chiar loc public. “Public” îi al statului, barul e al lui. Că el plăteşte chirie, el plăteşte bere, el plăteşte laptopul cu muzici, şi covrigeii, şi hârtia igienică de la baie. Şi-apoi, dacă el plăteşte toate astea, de ce-i barul lui “loc public”, bă? Ii al lui. Şi dacă el vrea să se fumeze în el, se fumează. Şi gata. Că el are o afacere, pusă pe picioare de el însuşi, şi-ar trebui să aibă dreptul să facă tot ce vrea el cu ea. Că-i a lui, bă. Şi gata.

Da, doamnă, ne deranjează plozii din cârciumă. Mulţi plozi ne deranjează, în foarte diverse locuri. Şi dacă-s ai tăi, aia e, tot ne deranjează. Suntem oameni ciudaţi, judecăm limpede şi clar, fără exaltări.

Că dacă-i zicea “spaţiu colectiv” nu mă supăram, da’ aşa, parcă mi-o picat în cap. “Public”, auzi tu. Baru’ lu’ Andrei îi un spaţiu public. Hmpf.

Restaurante, baruri, cafenele şi scandaluri.

Locuri de pierzanie, cucoană? Cuuuucoooană. Du-ti di te-aruncă di pi bloc. Duuu-te.

Pe de altă parte, doamna face minuni pentru nefumători. Mi-nu-ne.

Voi n-aţi înţeles nimic, aşa-i? Ei. Da’ sunteţi aci cu mine, ştiu eu.

 

~ de downtownjesus pe 31 Martie 2016.

Un răspuns to “”

  1. Sambata trecuta, pe la 22.00, alerga si tipa (si m-a deranjat) un copil prin Boogie. Stiu ca suna infantil si stupid, da’ zau ca mi-a trecut prin cap ca se duce dracului tot daca vin copii in Boogie la ore tarzii … mda.

    Apreciază

Lasă un răspuns

 
