Ascultăm muzici. Bune. Prea bune. Muzici.

Senzaţia aia ciudată pentr-un loc, fără gură, mâini sau viaţă omenească, ce pare să vrea să-ţi spună “Ştiu că nu m-ai plăcut de prima dată, da’ îţi arăt, acum, că-ţi pot fi tocmai ce ai nevoie azi”. Cu Laibach nou, nu “Volk”, cu Esben and the Witch, Deftones, A Perfect Circle, Alice in Chains şi Russian Circles.

În pauzele de respirat încercăm să aflăm cine cântă. Uneori ştim, alteori ghicim, alteori doar închidem ochii şi-ascultăm. Fără alte nevoi. Ca-n tinereţe.

Vrei să-mi furi cămaşa verde cu pătrăţele, iară eu îţi spun încăpăţânat că-ţi pot cumpăra altele.

Suntem ciudaţi. Separat şi-mpreună.

Împreună, eu abia am 16 ani, iară tu baţi înspre 20. Habar n-am cât avem în buletin.

Mâinile tale ard de la-nceput şi mă fac să tremur. Tremurat stupid şi încăpăţânat. Nu ştiu unde-ai fost pân-acum, da’ parcă ai fost dintotdeauna.

Numa’ prostii spui.

“Singura ta scăpare e faptul că suntem într-un loc public.”

Grrrr. Mmmmm. Onomatopee.

Cabaretul cuvintelor.

Mi-i ruşine să scriu despre celelalte multe lucruri. Despre unghiile mele lungi şi despre umerii tăi care le suportă cuminţi. Despre gulerul cămăşii şi lupul atârnat la gât. Despre pielea de sub el. Despre cum am rămas cu buze, împotriva tuturor încercărilor. Şi cum mi se îndoaie un şarpe în stomac când îmi amintesc câte ceva. Câte-o şoaptă, câte-o ascunzătoare, câte-un oftat. Of.

~ de downtownjesus pe 10 Martie 2016.

Lasă un răspuns

 
