Băi, eşti nebun? Avem şi supergrup. Parte Robin and the Backstabbers, parte Kumm, parte inca-doua-trupe-de-care-n-am-auzit. Avem, băi, avem, ce te miri atâta?

Tot aşa cum are România un supergrup, am şi eu o furnică. A mers grăbită pe perete vreo cinci minute, a căzut sau coborât pe noptieră, acuma are treabă în altă parte, pe podea. N-am putut s-o omor, că nu-i gândac. Omenirea la scară mică, de furnică.

Am şi o baie foarte albă.

Şi-ăsta-i un moment bun să-mi aprind o ţigară după mai mult de 6 luni, fiindcă fumatul nu-ngraşă la fel de mult ca alcoolul, iar alcoolul nu va fi interzis în conştiinţa publică prea curând. Mă forţez un pic, dar negrul pachetului, cu negrul furnicii, cu baia albă, cu cana, lampa şi lupul dacic săpat în piele, Filipii de iarnă, Jännerwein, infinitele nuanţe de gri cu care mi se obişnuiesc ochii pe zi ce trece, pachetu-i negru, da’ ţigara-i albă, ha, totul îi poezie dacă eşti plin de crăpături.

Mai am un pic până la adunat. Nu ştiu nimic despre oamenii cu mâini calde. Nasul înfundat îmi afectează calitatea vieţii.

~ de downtownjesus pe 27 Ianuarie 2016.

Un răspuns to “”

  1. N-o aprindeeeee (pare cam târziu oricum)

    Apreciază

Lasă un răspuns

 
