Io, vă spun drept, nu-l cunosc deloc pe David Bowie. Da’ aşa necunoscut cum îmi e, am înţeles de la alţii c-a fost mare şi-am înţeles, de la mine persoană, că ne-a învăţat, nu neapărat dorindu-şi asta, ce-nseamnă să pleci în plină glorie. Da, frate, asta-nseamnă. Doar moartea să i-o ştii şi pricepi limpede ce fel de om trebuie să fi fost ăsta, de l-a lăsat cancerul să facă ultimul album maiestuos al vieţii lui, să-l lanseze vineri şi să-i zică duminică “Frăţioare, gata, atâta amânare ţi-am putut da, acuma hai.”. Ciudat lucru. Ciudat să vorbească oamenii atât de mult despre el, din motive atât de diferite, într-un timp atât de strâns, ciudat să fie atât de prezent în vieţile noastre, pe-atât de diferite cărări; ciudat om. Frumos om. Are el o poză frumoasă, cred c-am să-ncep cu partea de rock industrial. Înţeleg c-avea câte ceva pentru fiecare. Hmmm.

~ de downtownjesus pe 11 Ianuarie 2016.

Lasă un răspuns

 
