De dimineaţă, frig din spate. Frig cu rădăcini în coloana vertebrală, şi-n găuri vechi din inimă, ce se-ntind alene pe coaste, până-n faţă, în stomac şi-n coşul pieptului, cu-nfipt alămuri în mijloc de spirit şi zornăit de metal preţios. Cine ştie anatomie, fie ea şi artistică, înţelege.

Are dreptate. N-o să fie joc, o să fie o-ncercare continuă de-a mă arăta în formele mele cele bune, potrivite pentru tine, de-a te cuceri cu totul, la fel de prosteşte şi moale cum m-ai cucerit tu pe mine, doar-doar te-oi trezi în vreo zi cu piele alunecoasă şi inimă dezrădăcinată, doar-doar te-o roade, în vreo zi, nevoia de-a mă vedea. N-o să fie joc, da’ îmi vine să mă prefac un timp, ca să văd ce iese.

Am cam răcit, din foarte diverse surse. Strănut pisiceşte, beau ceaiuri, mă trec apele cele mari noaptea. Mă mănâncă nasu’, am coşmaruri, mi-e frig mai mereu.

~ de downtownjesus pe 9 Ianuarie 2016.

Lasă un răspuns

 
