L-am iubit, ma. Am umblat, din mai pana-n septembrie, cu matele atarnand p-afara, cu nervii dezgoliți sub piele, cu mușchii zdreliți sub urlete. L-am iubit cum iubești un basm in copilărie, l-am iubit cu deznadejdea cu care zmeul o fura pe fata Împăratului Rosu, l-am iubit cu tăcerea incapatanata cu care femeile așteptau in ’45 sa se-ntoarca prizonierii de război. L-am iubit ca in „Trece-un nouraș pe cer”, si nourașul era pasnic, si eu n-am avut scrisoare. Însurat sau nu, pentru noi nu contează câtuși de puțin actele, l-am iubit fumând, dansând si șoptind, l-am iubit lângă Maria Tanase, l-am sângerat cu Placebo, l-am înmuiat cu tradiții grecești, cu cântece de războaie civile si cu parfumul moale al trandafirilor de pe Ada Kaleh, mirosea a săpun și-a fum de țigară proaspăt, semăna, aflu prea târziu, cu unchiul meu preferat, si-si petrece Craciunul in Italia, cu familia. Bățoasa, încorsetata si morala cum e, ii e familie. Asculta jazz si scrie piese de teatru, din moliciunea jazz-ului ei musca Till Lindemann, si url-a morțiu, din piesele mele de teatru n-a ieșit niciun cuvânt. L-am iubit prostește, grotește si romaneste, Brian de Bois-Guilbert, spada are doua tăișuri si se folosește, in general, cu doua mâini, l-am iubit cum iubești, cu marginile inimii, personajul negativ din filme, știind că-i infinit mai uman, real si apropiat de tine. In germana? Stiu si-n germana, „Ich liebe dich nicht mehr”. In rusa nu stiu, in rusa nu te oprești din
iubit niciodată. (Reversibil, c-un pui de ” i” in fata, cu colți din ce in ce mai ascuțiți.) (Din telefon, 00:18, sa testam sistemul.) (Atlantida.)

~ de downtownjesus pe 25 Decembrie 2015.

Lasă un răspuns

 
