Un pic-un pic, tot am băut. Două beri. Şi ne-am supărat, molatic, că nu ne mai lasă ăştia buni şi drepţi să fumăm liber. Ceasul îmi ticăie, cuminte, încăpăţânat, ruseşte, la mână. Inelele-s cuminţi. Mi-e un pic foame, şi nimic rău nu izbuteşte să mă-nfrângă. Tu eşti, aşa, un pic prostuţ, şi azi nu-mi vine deloc să te-nţeleg. Andrei îmi laudă geanta, cumva sincer şi mocnit, cum laud eu la alţii lucruri pe care mi le doresc adânc, pentru mine. Lui Cristi îi stă bine aşa, sau îs eu nebună. Oamenii mei, dragi, zâmbitori şi veseli, şi caaaaadouri minunate. De-a dreptul neverosimile. Adică…adică da. Vai. Vaaai. Nu ştiu. Niciodată nu ştiu. Niciodată nu ştiu dacă-s chiar un om cât de cât drăguţ, care merită măcar jumătate din toate astea, sau dacă vouă vă lipsesc câteva ţigle, de vă place atâta de mine. Nuuu ştiu. Poate-i vremea să nu mă mai întreb şi să mă bucur. Poate merit, măcar jumătate din toate astea. Poate-am să reuşesc să le dau înapoi. Poate le-am dat deja, sau poate, cel mai bine, nu aşa se pune problema. Poate ne suntem dragi unii altora şi-asta-i tot.

Măăă, să fiţi veseli, blânzi şi-mbrăţişaţi în iarna asta. Cu zăpadă sau fără, să nu trăiţi aşa, închişi şi trişti, ca un soldat trimis pe frontul de Est. Să vă fie bine, iară dacă nu vă e, nu fiţi tâmpiţi, luaţi curaj cu-mprumut şi schimbaţi ce nu vă place. Căutaţi-mă pentru asistenţă, vin.

~ de downtownjesus pe 19 Decembrie 2015.

Lasă un răspuns

 
