Te-am visat azi-noapte lung. După înc-o seară de cotrobăit după chirii pe internet, am dat de-o minunată  garsonieră, într-o casă albastru de Mediterană, pe Răspântiilor. Frumuşică tare, genul ăla de loc care te izbeşte în moalele capului şi te convinge c-acolo trebuie să stai. Deşi vecinii mă cam sperie, că parcă-s mai aproape decât la bloc, şi parcă mi-e nu-ştiu-cum. Nu-i grabă, da’ d-asta am visat că stăteam în garsoniera asta, într-o casă, şi vizavi stătea o fată care mi-era prietenă, am impresia c-o chema Mădălina. Mădălina era drăguţă şi beam cafea în vis, iară tu veneai nu ştiu de ce, am impresia că să m-ajuţi la văruială, da’ de fapt şedeam de vorbă despre prostii. Te uitai la mine aşa, şi-asta a fost tot ce-ai făcut în vis. Ascultam Vama Veche în vis, piesa aia în care povestea merge mai departe, eu am oftat, “Mamă, mamă, ce m-aş duce-acuma-n Vamă”, iară tu ai zâmbit frumos şi-ai zis “Gata, la vară mergem în Vamă”. Mi-a venit să-ţi scriu asta, da’ zilele astea miroşi a ea mai tare şi n-am mai avut curaj. Ţi-am scris despre palton, părea un subiect mai sigur. Până la sfârşitul visului, Mădălina ori se-mbolnăvea, ori era însărcinată, amuzant că nu-mi mai amintesc care din astea. Era palidă şi zâmbea obosită, putea fi oricare.

~ de downtownjesus pe 1 Decembrie 2015.

Lasă un răspuns

 
