Într-un Univers paralel, eu şedeam lângă tine de-ntâi decembrie, desenam pe hârtie un drum lung pân’ la Alba Iulia, mâncam nuci cu sare şi ne uitam la “Pentru patrie”, mai mult eu decât tu, da’ tu erai cuminte şi nu râdeai că eu mă uit. Beam vin roşu şi te-nvăţam “Bună seara, mândră bună”, eu mă făceam covrig lângă spatele tău şi tu-mi zâmbeai spiritele departe. Nu cred prea mult în aceste Universuri paralele, da’ n-aş fi cine ştie ce om fără ele.

Gata, momente de-adunare de pe drumuri.

~ de downtownjesus pe 29 Noiembrie 2015.

Lasă un răspuns

 
