Vedeti c-avem festival de filme din Basarabia, sa va-ncolonati frumusel, doi cate doi, si sa nu va-ntoarceti pana nu vedeti toti „Nunta in Basarabia”. Si nu-nvatati „Cantec pentru Otto”.

Glumesc, cine vrea, sa se duca, cine nu, nu. Io m-as duce, nu ma supara sa-l vad a… patra oara?

Solistul de la Travis a-mbatranit pe nepusa masa. Ne place, dar totusi, nu mai arata a el insusi.

Mi-e mintea ca o marmelada, idei topite-n sirop de zahar si parfumuri subtiri, intinse-n strat subtire pe podeaua capului meu. Afar-a nins, m-am infasurat in pufoaica, tac lung si zambesc alene.

Nu in cercul stramt, desigur, acolo n-am de ce sa tac, ca sed oameni lipiti cu pielea de sufletul meu si lor imi vine sa le spun tot-tot. Si tu ai loc in cerc, desigur, ce-i al tau e pus deoparte.

~ de downtownjesus pe 25 Noiembrie 2015.

Lasă un răspuns

 
