Într-o zi am să-ncap într-o rochie, şi-asta n-o să mă facă deloc să mă simt mai bine. Mă-nmoi de-un cântec de la Korol i Shut, nu ştiu de ce; un cântec cu miros de capăt de lume şi de despărţire de neoprit. Aş fi slabă, da’ nu vreau să mă fac slabă cu gândul la alţii şi-ncă nu simt nevoia să mă fac slabă pentru mine. Probabil c-am să slăbesc tot din greşeală, nesănătos, uitând să mănânc covrigi pe holuri, bând bere până târziu şi-nfulecând murături într-o viteză net superioară muritorilor de rând. Într-o zi am să-ncap într-o rochie, şi-are să-mi stea bine, poate, dar gândul care se-mpleteşte automat cu asta e c-ai să fii tu acolo, şi-o să fie pentru tine. Până la ordine contrare, mă-nfăşor în cămăşi largi şi-n plovere lălâi, să fiu sigură că n-ai nimic de văzut pe dinafară.

~ de downtownjesus pe 28 Octombrie 2015.

Lasă un răspuns

 
