Scurte:

N-am leziuni pleuro-pulmonare. In schimb, domnul de la radiologie era frumos. Pentru Buzau, cel putin. Era si inalt.

Mi-e dor nesimtit si lipsit de sens de Urma.

Mi-e dor de-un concert, oriunde. De Ad Hoc. De fum de tigara stricat si de cum se vede muzica prin el.

Mi-e dor de Bucuresti, cu tot.

Trebuie sa ma hotarasc daca-mi plac sau nu Dirty Shirt.

Piesa aia de la Viza, aia cu „Where’d you ever get that dress? It’s as black as our mess…”, imi canta-n cap, ceva de speriat.

De la Pasarea Colibri stiu multe piese, putine titluri. Aia cu nebunu’, aia cu Hanul lui Manuc, aia cu Miruna (careia, da, stiu ca-i zice chiar asa, „Miruna”), aia cu prietenii, aia cu…caimacul, cafeaua si canapeaua.

Dupa ce ca rock-ul rusesc e si-asa underground in Romania, m-am catarat pe scara urmatoare: rock-ul underground din rock-ul rusesc. Care-i greu de gasit chiar si pe Youtube. E bine; nu-mi aminteste de nimic.

Serghei Snurov ii asa un barbat frumos, c-as lesina daca l-as vedea. Ca o gasca proasta, fara rusine.

Sunt libera si frumoasa, iara cand nu ma simt asa, ma prefac pana uit. Mi-as fi luat o pereche de cizme azi, da’ n-am avut bani. Intr-o minunatie de zi de toamna in Buzau, n-am vanat nici o amintire. Mi-a venit sa-i scriu Ilincai, da’ ii plecata in Norvegia.

Cine-o sa-mi faca mie poza pe faleza din Odessa? S-ar putea sa fie esential.

Viata-i o sarma de rufe, fii destept si nu irosi spatiu.

Si tacerea-i un raspuns, da’ risca sa devina o ridicare de umeri daca nu-i insotita de ochi vorbareti. Tot suntem saci de oase, sa le folosim pe toate cum se cuvine.

~ de downtownjesus pe 14 Octombrie 2015.

Lasă un răspuns

 
