Am găsit pe olx (reee-cla-mă.) cel mai frumos ceas din lume. Ceas negru, imperial, cu trei cai stilizaţi, pentru cele trei continente pe care se-ntindea Imperiul Ţarist. Acolo scrie că-i Raketa, dară io am căutat ceasuri Raketa peste tot pe internet şi n-am găsit aşa frumuseţe pe nicăieri. Poa’ să nu fie Raketa, n-ar fi asta o pagubă, pagubă e că nu vreau/pot să-l cumpăr. “Pot” că nu mai am bani ascunşi pentru astfel de nevoi neprevăzute, când te izbeşte-n ochi câte-un lucru pe care-ai impresia că l-ai aşteptat toată viaţa, “vreau” că nu-l merit, şi trebuie să mă-nvăţ cu faptul că, oricât de potrivit mie mi s-ar părea câte-un om, ori un obiect, se mai întâmplă şi să nu-l merit. Mă semi-pedepsesc necumpărându-l, şi-mi şi ofer o scuză nemaipomenită pentru plâns.

Ştii că anu’ ăsta am tot avut zile smiorcăite, în care stau ca o cloşcă pe-un pahar de lacrimi şi mă-nvârt toată ziua-n jurul lor, încercând să le găsesc o scuză cât de bună, orice, numa’ să n-aibă, măcar aparent, legătură cu el. Frumos şi drept e să plângi pentru ţiganii vechi, pentru insule scufundate, pentru băieţandrii morţi în Cecenia sau în Iugoslavia, pentru un ceas frumos pe care n-ai bani să-l cumperi sau pentru un Ederlezi cântat de Beirut.

Încheiem abrupt, c-aşa-i corect. Antonina?

~ de downtownjesus pe 2 Octombrie 2015.

3 răspunsuri to “”

  1. Da’ io m-am apucat să caut ceasul cu cai pe internet și nu l-am găsit, dar am găsit ceas rachetă din ăsta cu corabie și cu sfinți. Eu nici măcar nu port ceasuri, pe singurul pe care-l purtam, l-am amanetat. Arată-mi-l și mia, că nu ți-l fur.

    Apreciază

  2. E Pobeda ăsta? El cred că e. https://img1.etsystatic.com/054/0/8800628/il_570xN.725075027_czvr.jpg

    Apreciază

Lasă un răspuns

 
