O sarbatoresc pe Maria Tanase singura, c-un pahar de vin si-un cantec. Mi s-a nazarit azi, nu stiu de ce, c-ai sa te-nsori intr-o zi, poate-ai sa ai si copii, ca n-am apucat sa aflu ce ganduri ai cu privire la ei, si m-am izbit de-un zid de jale, un timp, da’ pe urma mi-a trecut. Pana la urma, io vreau s-o sarbatoresc pe Maria Tanase langa tine, candva, si daca nu pot sa fac asta niciodata, ce rost are sa ma-ntristez din cauza viitorilor tai copii? Nici unul, desigur.

Mi-am luat inc-o rochie. A murit si ziua asta. Sa fii cuminte, lupule.

~ de downtownjesus pe 25 Septembrie 2015.

Lasă un răspuns

 
