Bai, are Andrei Makine o carte noua. Baaai, carte noua, despre un luptator al Rezistentei franceze. Baaai, minunata zi este aceasta. Minunata. Ca vine dupa zilele mele de licenta, dupa culorile din casa Andreei, dupa frica si frigul din dimineata unei zile de toamna, dupa vorbele tale dragi, dar inutile, irelevante si imposibil de bagat in seama, dupa batranetea mea lunga de 6 ani, dupa bataile de calcaie facute de pantofii cei seriosi, dupa cana de portelan imperfecta si dupa cea mai grea bucata a vietii mele de pana acum, in care-am plans o data la doua zile si-am spart un pahar in plina criza de groaza. Carte noua. Ochii lui, albastru de gheata, de detinut politic in Siberia, de lac Baikal inghetat. Ca ai tai. Carte noua.

~ de downtownjesus pe 11 Septembrie 2015.

Lasă un răspuns

 
