Din seria “Ce bine-o ducem câteodată, din pură întâmplare”, vă prezint Radio Ultra, unde Ville Vallo, Dave Grohl şi Corey Taylor vă salută, din când în când, în rusă. Dacă asta nu vă emoţionează, şi ştiu că nu, e rock general valabil, nu închis în nişe, piesele nu s-au repetat în cursul zilei de azi, între orele 10:00 şi 19:00, da’ trebuie verificat şi mâine, şi n-au emisiuni. Reclame au, da’ cred ca erau pentru un concert. N-am înţeles prea bine. Şi posedă şi piese nou-nouţe, de exemplu dubioşenia ‘ceea a lu’ Till Lindemann, “Skills in Pills”, pe care-am uitat-o de-ndată ce-a apărut.

Cât despre refugiaţi, vorba lungă un ban nu face, şi nici aia scurtă nu-i cine ştie ce. În noiembrie îi găsim în Gara de Nord, vedem atunci ce fel de oameni suntem, împreună şi separat. Da’ un lucru îmi pare mie adevărat: dacă ne uităm la un copil plângând şi vedem altceva decât un copil plângând, însemnează că ne-am stricat rău de tot la cap, umanistic şi filozofic vorbind. Sau ne-au stricat alţii rău de tot la cap, sau ne-am stricat noi între noi la cap, nici nu contează firul roşu al păcatului, mare lucru îi că s-a întâmplat.

Aşa zicea domnu’ acela de la “Starea naţiei”, şi eu am fost de-acord cu el, şi cred că-l plac. Îmi nimereşte ideile, şi-are un fel de umor de modă foarte veche, de care mie mi-e dor, deşi n-am trăit-o. Ceva de anii ’90, când încă vorbeam frumos, ne plăceam unii pe-alţii şi-mpărţeam vise măreţe.

The roof, the roof, the roof is on fire. Tarara-rara-raram.

~ de downtownjesus pe 3 Septembrie 2015.

Lasă un răspuns

 
