Se topesc gheţarii din Alpii austrieci; ascultăm Louise Attaque şi-nţelegem, din când în când, câte ceva; prima zi în care mintea s-a trezit complet golită de tine, cu răzbunare ulterioară; târăsc nişte grile în spate; nu mai dormim în septembrie, că n-avem timp. Repetăm obsesiv vorba aceasta, “n-avem timp”, da’ tot nu-naintăm. Nici o problemă, timpul îşi vede de-ale lui.

N-am treabă prin Bucureşti între 25 şi 27 septembrie. Dacă n-am, n-am, atâta lucru e de zis şi doar acest lucru trebuie să aibă importanţă. Toate celelalte sunt nazuri de muiere proastă şi, mai ales, visătoare. Săbiile lor n-au treabă cu viaţa mea, cu-atât mai puţin are a ta, prezenţa mea acolo nu e necesară nimănui altcuiva decât mie şi doar mintea mea va fi în colţuri, la sfârşit de septembrie, pentru că mi-ai dat şi luat, în egală măsură, o bucurie ce se-anunţa destul de importantă cât să-i dedic timp, bani şi afecţiune. Lepră.

~ de downtownjesus pe 1 Septembrie 2015.

Lasă un răspuns

 
