Sariti, oameni buni! Contramandati tot: am descoperit motocicletele Ural. Ural Retro, cu atas. Bordo, mami. Booor-do.

Draga de Laura, cum mi le-a pus ea sub ochi pe caile necunoscute ale Internetului.

Vai, nu mi-au mai iesit ochii din orbite in halu’ asta de cand l-am vazut pe Andrei Makine sezand la masa in fata mea. N-am mai urlat asa de tare de bucurie de cand…ma rog. In sinea mea am urlat, ca-i tarziu si scol vecinii. Vai.

Or fi proaste? Nu par proaste. Pot sa fie si proaste, mnu ma-ntereseaza. 10.000 de euro, fara TVA, catinel-catinel. 15.000. Poate 6-7000, la o mana mai-ncoace. De la un domn milos. Sa facem ochii mari si s-adulmecam prada. Mrrr.

(Oare numa’ oleaca m-am tampit?)

~ de downtownjesus pe 28 August 2015.

Lasă un răspuns

 
