Am atâtea lucruri de spus, că vorbesc numa’ în “like”-uri. Da’ vorbesc corect.

M-am obişnuit cu scrisul cu diacritice. Trebuie să trec întâi prin Word, că nu ştiu altă variantă.

Bine că mă laşi să ghicesc că te-ai întors din munţi. Bine că mă îndepărtezi, c-ai văzut, eu una nu eram în stare.

Sentimente frumoase sigur mai am. Citesc manga de trei zile, în căutare de poveşti înlocuitoare. Am pe balcon un sac de pufuleţi, nu “Veveriţa pofticioasă”, da’ tot ronţăi la ei până-n miez de noapte.

“Siktir!”, ziseră ei, râzând şi sărind, într-o engleză cu parfum de deşert.

Mai demult, o doamnă şedea-n faţa mea în tren şi-mi spunea, privind visătoare la câmpia obişnuită de-afară: “Abia aştept să văd deşertul….”. Mergea după Dumnezeu cel vechi, prin Amman, Petra şi Tel Aviv, singură, la bătrâneţe; avea o nepoţică şi-i spusese Petra, poate tot de dragul deşertului.

Să lăsăm deşertul să ni se strecoare-n suflet, că doar avem destul loc.

Are Darko Rundek o poză pe-un album, Doamne-Dumnezeule, mai-mai să mă-nec c-un pufulete. C-un pufuleţ? Un…doi pufuleţi. Cu doi pufuleţi era să mă-nec. Puuuuufu.

Cluju’ e numa’ petreceri la sfârşit de august. Şi pisici mici, şi băruleţe, şi trenuleţe. Diminutive zâmbitoare, di la Cluj.

Nu, c-oleacă m-am tâmpit, nu-i cale de-ntoarcere.

Prost an ăsta, cu toată treaba asta pe care-am lăsat-o să mă sufoce în lunile astea de vară rezonabilă şi-n toamna asta frumoasă ce va să vină, de nu pot să mă strecor printre perdele şi să iau dealurile la pas, pân-ajung. Unde trebuie. Da’ să mă bucur şi de muncă, altfel nu-mi merit anu’ viitor, care, ştim cu toţii, va fi mi-nu-nat.

~ de downtownjesus pe 28 August 2015.

Lasă un răspuns

 
