Baaaa, hai acasa. Hai acasa, ca nu pot singura. Adica pot, stiu ca pot, stiu ca trebuie sa pot, stiu ca un grad de singuratate maricel ma va insoti toata viata, in casa, in spitale si pe bulevarde, stiu c-o sa am casa pe pamant si cal in grajd, si-un vecin care-o sa aiba grija de cal si de caini si de gaini cand eu n-o sa fiu acasa, da’ nu stiu dac-am sa-ti gasesc masina la poarta, pe-nserat, si pe tine rezemat de ea, batran, nebun si scanteietor, fumand ca Stefan Iordache si murmurand „La Chilia-n port”, ridicandu-ti ochii spre mine si zambind alene, a motan mereu vagabond incalzit de soare pe-un zid de cetate veche, nu stiu dac-am sa descalec zambind si nu stiu dac-am sa-ti deschid poarta razand de scheunatul prietenos al cainilor mei care te cunosc, nu stiu ce-am sa-ti fiu, dac-am sa-ti fiu, pentru ca nu stiu nici macar cine esti. Daca esti.

Da’ haideti acasa, ca mi-i dor de voi.

~ de downtownjesus pe 17 August 2015.

Lasă un răspuns

 
