Da’ pe urma vad o fotografie cu trei oameni uzi razand si ma gandesc: acestia sunt sau as vrea foarte mult sa fie oamenii mei. Mi-o fost greu de multe ori, in vremuri care-s trecute, si mereu-mereu am gasit cate-o mana de oameni tari si veseli care mi-au facut loc intre ei si mi-au tinut de cald prin furtuni si urlete. Am schimbat mana de cateva ori, desigur, da’ parca asta-i tocma’ buna, in distante si-n apropieri, in „Las’ ca pot singura” si in „Ajutooooor, sariti!”, si in „Fata, esti bine?” care miroase raul si stie sa stea langa tine fara cuvinte mari  si-n esenta goale. Vad fotografia asta cu trei oameni uzi razand si ma gandesc: or sa vina ploile, apoi zapezile, si dac-o sa fiu cuminte mana asta de oameni o sa-mi ramana aproape prin ele toate, si-am sa fiu bine. Tihi, ce vara minunata o sa-mi fie aia viitoare.

~ de downtownjesus pe 14 August 2015.

Lasă un răspuns

 
