Mi-e somn. Zile de cand n-am mai dormit, nopti de cand n-am mai dormit fara sa te visez, zile in care m-a omorat un stomac si-un sir prea lung de amintiri.

Clujul materializat.

Prietenii nemeritati, necastigati si nemunciti. Oamenii astia, pe care n-a trebuit sa-i accept, pentru ca toate ale lor s-au potrivit cu mine cumva natural, fara grija, fara datorii, fara rusine. Bratarile verde-padure impletite de Liz si aduse de Andreea, imbratisarile celor care stiu, fara sa li se spuna, ca-mi trebuie, „Ai grija de tine” soptit tarziu, noaptea, aproape tacand. Vorba lunga si vinul sec, fata desteapta, frumoasa si inexplicabil singura, barmanul cu coada impletita si cu barba System of a Down. In seri ca astea, doar in seri ca asta, am sens, si doar in seri ca asta mi-e cu adevarat bine. Inaintati cu incapatanare pan-ajungeti aci, altfel viata voastra ii doar un sir lung de prefacatorie obositoare si perfect inutila.

Stefania, draga de ea, de care ma lipesc nu stiu cum, prin minunea aia de mecanism latent, clatinandu-ne in tandem in Calea Mosilor colt cu Carol I, amandoua singure, da’ doar asa, oficial si searbad, ca de fapt ne-avem pe noi insine si destula lumina-nauntru cat sa traim bine-mersi, asa.

Te-am uitat. Mi-ai fost strain si inconfortabil ieri noapte, o idee de copil incapatanat si alintat, care spune ceea ce are impresia ca trebuie spus si face ceea ce are impresia ca trebuie facut ca sa obtina ceea ce-si doreste intr-un moment oarecare al vietii lui, aruncandu-si jucariile in colturile camerei cand s-a plictisit de ele. Eu, s-avem pardon, mi le pastrez in dulap, impreuna, cu toate povestile si emotiile infasurate strans in plus. Nimic definitiv, dar mi-e foarte bine si fara tine, si cu tine langa ea, si cu voi doi in fata mea, in lumina. Muzica urca mereu mai sus. Mi-ar placea sa-mi mai fii ce mi-ai fost, da’ asta-i o minge aruncata la tine-n curte, faci dumneata ce vrei cu ea.

Sunt verde-padure. Degetele mele trebuie sa se-nmoaie din nou, vocea mea trebuie sa sopteasca din nou, iar mintea mea trebuie sa-nvete cantece noi.

Tihi, oamenii mei dragi, frumosi, drepti si sinceri.

~ de downtownjesus pe 30 Mai 2015.

Un răspuns to “”

  1. Ah, ce drag mi-e de postarea asta si, mai ales, de tine in postarea asta. Mult drag. Ti pup si pe curand 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

 
