Beau vin rosu, mananc ciocolata si placinta cu branza si vad filme romanesti, d-alea, d-ale mele. Pe care visasem deja sa le-mpart cu tine, dar care raman numai ale mele. Reincep sa traiesc povestile altora, ca-s infinit mai frumoase si infinit mai sigure. Imi dorm tristetea moale, ma reimprietenesc cu singuratatea. O doamna sculptorita vorbea azi-noapte foarte frumos despre singuratate si despre noapte, despre cum ziua e inselatoare pentru c-arunca lumina asupra oamenilor, si-i face sa para, la randul lor, luminosi, sinceri si calzi, dar noaptea e cea care-i arata goi si limpezi, cu toate umbrele. Ma gandesc sa-mi duc cartile in Fri Kultur pentru vara, ca sa nu le car, cu greu, pana la Buzau, degeaba, ca sa se poata bucura de ele oameni care au timp sa le citeasca si ca sa fiu prezenta in el, prin marea mea absenta. Sper sa se poata. Ma gandesc si sa ma mut cu Melania, in blocul ei de pe Calea Victoriei. Nu-i chiar aproape de Fundeni, probabil va fi departe si de Fri Kultur, da’ e pe Calea Victoriei, la 3 minute de Cercul Militar. Si-i Melania, tristetea mea se potriveste de minune cu-a ei, si foarte frecvent joaca rol de „vocea ratiunii” in viata mea descreierata, dar linistita.

Atata.

~ de downtownjesus pe 24 Mai 2015.

Lasă un răspuns

 
