Inca am reactii discordante si neprevazute, trecand de la resemnare moale la singuratate violenta. De la promotia Wizzair „1+1” si de la faptul ca mi te imaginez langa mine in orice prostioara de lucru de rutina pe care-l fac, inclusiv mersul in Carrefour, calatoria de dimineata cu vesnicul tramvai 1, apropierea de sfarsitul cartii lui Milan Kundera. Mersul la Bookfest, sarbatorirea trecerii examenului de rezidentiat, traversarea strict legala a strazilor, alegerea unei perechi de cercei de sticla. Si pentru ca mi-e asa de usor sa mi le imaginez, mi se tot pare ca ne-am fi potrivit de minune, desi probabil nu, probabil te-ar fi scos din minti faptul ca nu stiu sa gatesc deloc, ca vara ascult rock spaniol visator si usuratic, ca ma imbrac uratel si lalai, ca mananc de tristete si ca mi se-ntampla uneori sa trec extrem de brusc de la blandete la rautate si ironie. Stiu sigur ca nu te-ar fi suparat faptul ca iau bani din fondul pentru „strict necesar” ca sa-i cheltui pe obiecte frumoase, dar perfect inutile.

Trec de la croati furiosi la spanioli zambitori.

Mi-e jale. Zile mai bune, zile mai proaste. Imi vine sa-ti cer socoteala. Imi vine sa-ti tin capul in maini si sa ma uit pana-n capatul ochilor tai, ani intregi, pana aflu. Noapte de nepatruns si universuri infinite. Recadere/recidiva.

Cat am sa-ti mai scriu, Doamne, cat?

Zau, nu mai cititi. V-anunt eu cand e cazu’, acum sunt inca departe.

~ de downtownjesus pe 19 Mai 2015.

Lasă un răspuns

 
