Printre trasuri si cai albi de ipsos stateau aruncate genti, haine si incaltaminte. Intr-o motocicleta cu atas zacea un ghiozdan de laptop. Pe ploaie, sala de atelaje si harnasamente se-ntuneca bland, caii albi par vii si-ti vine sa te-ascunzi in caleasca in care erau plimbati diplomatii prin Bucuresti si sa te-afunzi in bratele unui om viu si cald. Intr-un Univers paralel, croit special pentru mine, m-as fi rezemat de peretele din spatele trasurii cu patru cai si m-as fi lipit de spatele tau, cu ochii inchisi si cu picaturile de ploaie in urechi.

M-am dus sa ma uit la arme si la uniforme, am zambit larg unor domni si baieti frumosi, imbracati in ostasi romani, m-am oprit in mijlocul trotuarului ca sa ma uit cum dispare in zare, inspre Eroilor, o motocicleta cu atas in care stateau doi frumosi ofiteri rusi, un batranel mi-a zambit frumos azi-dimineata, era sa-mi curga o lacrima la parada, da’ n-am mai avut de un’ s-o scot, sunt asa zile, cu asa oameni, in care-ti vine sa dansezi, sa razi si sa sarbatoresti pura lor existenta, chiar indepartata de-a ta.

Inc-un pic si-mi trece.

Vreau sa vin la antrenamente. Am sa-mi fac curaj si-am sa te-ntreb daca pot. Am sentimentul asta ireal de puternic, bazat pe absolut nimic, ca-mi seamana in cateva puncte esentiale. Ceva indescriptibil in privire, pe care cred ca-l pot recunoaste si la altii. Am obosit de-atata obisnuinta, nu mai vreau sa ma obisnuiesc cu nimic, vreau sa-mi fie totul identic si sa nu mai am nici un nod in gat de-nghitit. Incet, incet.

~ de downtownjesus pe 10 Mai 2015.

Lasă un răspuns

 
