Vorba-i aceeasi, locul e cald, vinul e fiert cu fructe si-ndulcit cu miere, daca vrei, cartile de pe raft sunt potrivite, pe unele le am, pe altele le-am citit, pe altele pe-amandoua, „Jesus Christ Superstar” e pe vinil si-n pahar poa’ sa fie Black Russian, daca-ti doresti. Dar m-au imbratisat la plecare, unii si la venire, si m-am bucurat, c-aveam nevoie de-mbratisari stranse si ca lor n-a trebuit sa le explic nimic despre mine.

~ de downtownjesus pe 28 Ianuarie 2015.

2 răspunsuri to “”

  1. Lapovita insa ar fi putut sa nu vina 🙂 Am vazut mesajul abia inainte sa ma culc, cand mi-am pus ceasul sa sune. Era vreo 2 si-am zis ca-i prea tarziu totusi sa-ti raspund.

    Apreciază

  2. M-aaam gandit eu ca nu l-ai vazut in timp util. Nu-i nimica, probabil trecuse pana ai iesit tu sub cerul liber si te-ai scutit de-o neplacere 😛

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

 
