Mintea mea, un ghem de ate innodate si intretesute inconjur, din care n-am cum iesi nici dac-as vrea, dar nu (mai) vreau.

S-au implinit ieri nu-stiu-cati-ani de la moartea lui Cornel Coman, eu mi-am amintit de „Drum in penumbra”, pe urma mi-am dat seama ca, de fapt, il incurc cu „Septembrie”, care de fapt e ala cu Geo Saizescu motociclist, pe urma am aflat cu mirare, da’ nu prea mare, pentru ca viata mea – ghem de ate innodate si intretesute in jurul meu, ca „Drum in penumbra” e, de fapt, debutul in scenaristica al lui Petru Popescu. Pe care m-am suparat dupa „Inainte si dupa Edith”, va amintiti, da’ pe urma mi-a trecut putin vazand niste secvente din „The Last Wave” si citind prologul din „Amazon Beaming”, da’ tot nu m-am putut intoarce la el, prapastia e inca acolo, in fiecare zi zaresc pe raft „Supleantul” si-n fiecare zi imi zic „Altadata, nu pot acu”, n-am, si-asta-i chiar singurul lucru pe care trebuie sa-l am eu cand citesc o carte: incredere.

Orisicum, iata cat de stabil vietuiesc intre obsesiile mele, le recunosc chiar si-atunci cand nu le cunosc.

Imi merge bine cu Eluveitie, imi da pofta sa-mi citesc cartulia despre cavaleri, si cartulia despre dragoni, si carticica despre celti, dar nu cat sa ma mobilizez si sa-mi infig degetele intr-unul din ultimele bilete la concert. Poate vin si la anu’, la anu’ am sa fiu mai pregatita.

(Atata.)

~ de downtownjesus pe 17 Ianuarie 2015.

Lasă un răspuns

 
