De-o noapte si-o juma’ de zi imi tot imaginez viata in Fri Kultur si ma mir, sincer si netarmurit, ca inima mea mai are inca echipamentul necesar unor astfel de emotii. De cand m-am cocotat langa Andreea pe scaunul inalt de la tejghea ma tot minunez ca oamenii astia au existat in apropierea mea atata timp, ca nu m-am scuturat mai devreme de poveri si nu m-am apucat serios sa-i caut mai devreme, ma minunez ca-n spiritul meu mai exista inca scripeti, franghii si noduri care sa se puna in miscare ca-n liceu si sa ma faca sa vad minunile pe rand, in cortegiu, cu-ncredere treaza si obiectiva, de „Eu pot ramane aici toata viata si-am sa raman aici toata viata, macar atata timp cat peretii astia mai adapostesc oamenii astia, muzica asta, bancnotele prinse-n pioneze de-un raft si frigiderul cu cele mai dubioase beri pe care le-am vazut vreodata”. Asa am impresia, ca daca oamenii astia ma tin pe langa ei si-mpreuna tinem viu locul asta, atunci gata, mie nica’ nu-mi mai trebuie in existenta asta, altfel neimportanta, pot sa trec fluierand peste orice tragedie, pierdere sau absenta, numa’ sa pot sa deschid in oricare seara usa casei aleia si sa m-asez la tejghea, in mijlocul acelor oameni. Asa am hotarat, ca din Fri Kultur am plecat si-n Fri Kultur trebuie sa ma-ntorc, am ratacit destul prin lume, „asche zu asche”, „dust to dust”, acolo vreau sa-mi sarbatoresc izbanzile, cele mari si cele mai mici, si-acolo vreau sa-mi mestec durerile marunt-marunt si sa-mi beau chinurile, razand si cantand, acolo vreau sa te-astept, acolo vreau sa mi se scurga anii, si munca, si glumele. Acolo, daca-i loc si pentru mine.

Acolo, unde oamenii se pricep la sabii, medalii, ceramica, tutun, arta, fizica nucleara, biologie, armuri si rock romanesc ales. Si la multe altele, ce se vor afla pe drum.

~ de downtownjesus pe 14 Ianuarie 2015.

3 răspunsuri to “”

  1. mereu mereu faci tu cumva sa-mi fie si mai drag de tine, mai fata 🙂

    Apreciază

  2. Nu stiu nici eu cum fac, zau, da’ ma bucur ca-mi iese. 🙂

    Apreciază

  3. Dom’le, asa e !!!!!!

    Apreciază

Lasă un răspuns

 
