Printre altele, m-am hotarat ca nu-mi mai place Mircea Badea. Asa, simplu, fara tristete, nu-mi place de el si-atata.

Imi iau „Adio!” de la el cu nepasare absoluta, cum iti iei „Adio!” de la un prieten care-ti arata o anume fateta a cubului pe care n-o stiai si care e atat de straina fata de celelalte incat juri ca nu l-ai cunoscut pe acel om pana atunci si ca el e numai atat, un om nou care nu-ti place deloc, fara sa te simti deranjat de faptul ca nu-ti place, ca doar nu era nici o forta implicata intre voi. Asa, nu-ti place si-atat, nici o tragedie la mijloc. (Nu-i numa’ Mircea Badea, is mai multe schelete in cutia asta.)

De fumat nu m-am apucat. Am cerut poteca de legatura si ata rosie legata la-ncheietura, am primit promisiune ca voi primi. Am primit aprobare pentru vis, si-un fel de „rationalizare” a procesului.

M-am indragostit, dintr-odata spus „indragostit”, ca procesul dureaza de 3-4 ani, de Мумий Тролль. N-am avut cum scapa de el. Nu stiu la ce raspunde, nu stiu ce bucati de puzzle s-au lipit in mintea mea, nu stiu de ce si pentru ce. Pentru tot, probabil.

Unele muzici ti se lipesc de viata din prima.

~ de downtownjesus pe 30 August 2014.

Lasă un răspuns

 
