Iata, domnule, c-a venit si vara. S-au destramat punkerii in pantaloni scurti, nu mai are cine ne-anunta c-a venit. Mi-as pune bocanci grei pe-un scaun si-as asculta numa’-numa’ Rammstein. M-as inscrie iar la biblioteci publice si-as cotrobai prin carti pe care n-am cum sa le termin in doua saptamani legale. autoritati. As vedea Sankt Petersburg sau ceva de-acolo, fie om, fie cantec, fie poza. Nu mi-e de flori si de rochii, mi-e de negru ingamfat si de argint pe degete, de sarma ghimpata incolacita pe un brat si de un baiat care sa nu stie cum sa-mi caute pe Internet Танцы Минус, da’ sa vrea din adancul sufletului. Mi-e iar de motoare inghesuite pe fasii de nisip, de rasetele lor, de zgomotele lor de pahare ciocnite, de mare cantand piesele lor, de barbi, de plete si piele neagra, afara si inauntru. Nu mi-e de Vama in general, nici de mare in general, nici de vacanta, nici de oameni, nici de prieteni de-ai mei. Mi-e de oameni d-aia, in Vama aia, chiar daca nu-s ai mei.

Da’ mi-e tare rau.

 

~ de downtownjesus pe 12 Iunie 2014.

Un răspuns to “”

  1. Imi pare rau ca ti-e rau. Mie, in schimb, sa stii ca mi-e dor de tine. Si-as vrea sa vorbim asa ca pe vremuri…

    Apreciază

Lasă un răspuns

 
