Am vazut spectacolul asta, ca o nebuna, de trei ori. L-as mai vedea, cu bani, fara, in parc, in hala, in teatru national sau la colt de strada. Is tineri rau si frumosi rau, rad si ei cu toti dintii de ceea ce a desenat maestrul acum doua sute de ani, stiu sa ridice vocea si sa-si schimbe expresia fetei cand si cum trebuie, isi dreg greselile cu gratie si cu umor, din mers, curg apele de pe ei, urla din toti rarunchii, se-nrosesc si li se-ngroasa venele-n joc, se plimba pe urma prin curte cu tigari in colt de buze si descheiati la camasa, da’ de-acuma se duc si ei in lume, sa-si traiasca viata de scena si spectacolul de viata. Frumosi oameni, tare-tare frumosi, numa’ buni de pus pe rani.

Si baietu’ meu printre ei, baietu’ meu vesel si sclipitor, baietu’ meu din liceu si de pe bulevardele vechi ale Bucurestiului, baietu’ meu care-mi zice „Dintisor”, numa’ si numa’ el. Azi cu tricou de la festivalul de teatru din Sankt Petersburg, ca sa-mi faca-n ciuda. Baietu’ meu drag, sub lumina alba si calda de scena.

Amu-s bine, nu ma doare nimica.

~ de downtownjesus pe 8 Iunie 2014.

Lasă un răspuns

 
