Aaaapropo de Formula 1, ce-o fi mai facand baietu’ meu finlandez prin ea?

Ma luai de cineva care zicea ca Metallica ii cea mai tare trupa din lume. Nu stiu prea bine ce dinti am impotriva Metallicii, da’ s-ar putea sa fi fost implicate si treburi personale, legate de pretentii si de minte dreapta. Mna.

Mi-e asa, nu stiu cum, da’ mai nimica. 

Nu reusesc sa ma intalnesc cu oameni. Nu reusesc sa ies afara. Nu reusesc sa mangai nici un caine. Nu reusesc mai nimica, da’ cred ca nici nu incerc prea tare.

Astept o minune sau ceva, nu mi-e clar ce.

Da’ ce, n-am fost clara? Ei, asta-i.

Si ma mai si iau de oameni pe interneturi, da’ ii bine ca ei nu ma baga in seama.

Mi-e atat de teama. Si-atat de frig.

M-am obsedat dupa „Seemann”, v-am zis? Ma lasa astia fara piese dupa care sa ma obsedez. (De plictiseala reinventez gramatici si nu citesc nimic.)

Aoleo, m-am mai certat cu cineva. Am ajuns sa-mi fie teama c-o sa uit ziua de nastere a tatei. Asa, da, si despre tata vroiam sa va zic niste lucruri. Nu azi.

Mai am o obsesie din Vama Veche, da’ asta-i secreta. „Nimeni nu m-a strans in brate ieri, cred c-am adunat vreo trei sute de <<ieri>>…”.

Mi-s singura si m-am obisnuit.

Azi a stat langa mine un baiet frumos, viitor domn frumos, da’ nu m-a vazut deloc-deloc.

Am vazut si-un caine mic, si el m-a vazut pe mine. Da’ avea stapani si fetita roz langa care sa creasca.

Nu stiu nici eu de ce, dar norul negru nu s-aseaza in nici un loc, ca sa stiu si eu in ce parte sa fug. Se fataie ba incoace, ba incolo, ba inspre rusi, ba inspre nemti, ba inspre munte, ba inspre mare. 

Masoara de cinci ori si taie o data.

Asa o fata frumoasa si-asa un zambet gol avea…Si-asa niste sani, si deloc minte. Si ei asa de prostuti, si ea asa de draguta, si barcuta, si ochelari cu dioptrii mari, adica nu mari, multe, c-asa se numara ele, ca gastele, o dioptrie, doua, trei, cu minus sau cu plus, virgula 25 sau virgula 75, ca-n viata. Imi place ceva la el, dar nu stiu ce. Caut o privire pentru mine. 

E mai bine sa fii singur cand esti asa, sa-ti afumi singur hainele, sa te sune ai tai sambata seara si sa nu mai ai putere sa le spui ca esti bine, s-asculti „Don’t Leave Home” si sa vrei sa plangi because he did leave home, s-asculti „Focul vanat” si sa inghesui in portofel inca un secret, toate iubirile astea moarte, intrebarea asta stupida, „De ce se-nsoara toata lumea?” si raspunsul asta ingrozitor pe care l-ai dat imediat la tine-n cap, „Se prefac ca se-nsoara, c-o iubesc, ca le tremura degetele pe verigheta si c-or s-o iubeasca pana la moarte, raaaahat, astia nu-s oameni care iubesc toata viata, nu-s nici macar oameni care iubesc, is prefacuti, mutilati, ciopliti cu cutitul in inchisoare, tu ai grija, nu fi talamb si nu fi ca ei, casca ochii si-asteapta cuminte ochii aia, mainile alea, rochia aia, purtata in ziua aia de vara, inghetata aia aproape topita in mana ei, lumina aia, poarta aia de Cismigiu, apartamentul la etaj cu ferestre de sus pana jos si de jur-imprejur, lasa-nsuratoarea ca nu asta conteaza”, da’ n-ai zis nimic cu voce tare, doar ca Rammstein is mai buni decat Metallica pe orice plan, daca merita in vreun fel facuta comparatia, da’ m-am potolit repede si cu asta, ca „Seemann” te doare sau ba, si pe mine ma, si-am incalecat pe-o sa si m-am dus prin ploaie pana la Izvor, sa iau metroul si sa raspund la un mesaj bland care ma-ntreba ce mai fac si n-o facea doar asa, ca sa se afle in treaba. I-am povestit chiar si ce visasem in ziua de dinainte.

Peste-o saptamana o sa fiu la Buzau si-o sa ma prefac ca nu-i ziua care este.

Am scris prea mult? 

~ de downtownjesus pe 7 Iunie 2014.

7 răspunsuri to “”

  1. seeman e bun în orice combinație, interpretare, poziție, stare. și dacă ți se schimbă starea, schimbi melodia, da` tot cu rammstein, că face bine la psihic 😉

    Apreciază

  2. Adevar grait-ai, is chiar buni la chiar orice 🙂

    Apreciază

  3. Dar ce zi este? :))) Ma Flo, au trecut atatia ani, mai ca era sa ma intreb si eu ce s-a intamplat. Si ia zi, cum o sa te prefaci? :))

    Apreciază

    • Ma duc acasa si sarbatoresc doar ziua tatei si-a lui Che Guevara, ca doar ii plecat de mult dintre noi. Cum altfel ma pot preface? 😛

      Apreciază

      • Tie si lui Ponta ce va mai place de Che Guevara :)) Desi toata lumea stie ca a fost un criminal get-beget.

        Apreciază

      • Haidi bre, ca n-a fost criminal. A fost maximum razboinic, da’ mai rau de-atat niciodata. Altfel, nu stiam ca am ceva asa minunat in comun cu domnu’ Ponta :))

        Apreciază

    • Stii ca ma dau rotunda, chiar daca-s patrata. Vroiam si eu sa ma bag in seama.

      Apreciază

Lasă un răspuns

 
