Ori am innebunit eu, ori baiatu’ ala de la Travka s-a facut domn in timpul lung in care nu m-am mai preocupat eu de existenta lor. Parca m-as intoarce la ei, am loc-lipsa pentru trupa romaneasca. 

N-as mai vorbi, ca nu ma-nteleg cu oamenii. Au ei mintea prea sfasiata, inventeaza legaturi cauza-efect unde nu-s, sar de la o idee la alta prea repede si-ti ridica ziduri doar de dragul de-a ridica ziduri, fara sa creada in ele mai mult decat cred in mine. Nu cred ca-mi trebuie asa oameni, nu ca m-ar dezechilibra sau ceva, am in portofel nebunie strasnica si scantei de stanca, dar imi transforma timpul in frunze taiate la caini, ba chiar la caini nerespectuosi si rautaciosi, care nu-s nici macar emotionati de efortul tau de-a le taia frunze, chit ca nu le trebuie la nimica. Am sa las frunzele in copaci si-am sa astept caini mai blanzi.

Am avut mai demult un vis in care-i strigam furioasa lui Till Lindemann ca are standarde atat de inalte incat nici macar el nu si le poate atinge si se-ntampla, doar se-ntampla, ca el sa fie cel mai bun om pe care l-am cunoscut eu vreodata. Dimineata m-am trezit gandindu-ma ca de fapt vroiam sa-mi strig mie insami prima parte, c-a doua ii valabila inca numai pentru el. Minimalizez importanta oamenilor trecuti prin viata mea, dar absenti momentan, pentru simplul motiv ca-s tocmai asta, absenti. El n-a fost si nu va fi in viata mea, nu va fi niciodata absent, produce standarde ingrozitor de inalte, atat pentru mine, cat si dinspre mine. Propun sa fie batut si torturat, ne-aduce numai neplaceri, mama lui de nenorocit. (Intru apararea lui, era  totusi un vis in care eu locuiam cu toti membrii Rammstein la mine la tara, intr-o pauza de turneu.)

~ de downtownjesus pe 22 Mai 2014.

Lasă un răspuns

 
