O parte esentiala din mintea mea s-a dus. S-a pierdut intre o padure si-un lac de pescuit, pe-un drum de tara care uneste doua sate cu nume nemtesti, est-nemtesti, s-a pierdut in neguri vechi redescoperite, in 42-28, intr-un orasel spaniol sarat si cald si-n rusine, mare si blanda rusine. Nu va povestesc intreg procesul si nu va spun nici cum mi-am dat seama c-a plecat, de teama ca n-o sa ma credeti cand va spun alte lucruri, iesite din mintile care mi-au ramas, totusi, acasa. Dar, dragii mei, asta e, barca asta s-a pierdut pe lac, are-o singura vasla pe stanga si nu stie sa navigheze pe nici un lac tirolian. N-a inteles nimeni nimic, asa si trebuie, pe nebuni nu-i intelege nimeni.

As conduce un Trabant. As bate un cartier berlinez la picior, cautand un studio de inregistrari, un cimitir inzapezit si-un apartament de la un ultim etaj de bloc, cu pereti de fereastra. M-as ghemui langa o piele vie, mi-am pierdut deja prea multe minti, nu. mai. pot. (Prea mult.)

~ de downtownjesus pe 21 Mai 2014.

Lasă un răspuns

 
